Center za spodbujanje bralne pismenosti

Z delovanjem v obliki izobraževalnih in strokovno izpopolnjevalnih dogodkov Center za spodbujanje bralne pismenosti teži h krepitvi kompetenc strokovnih delavcev na področju razvijanja bralne kulture in bralne pismenosti. S povezovalnim delovanjem spodbuja sodelovanje med vsemi knjižnicami ter povezovanje knjižnic in drugih deležnikov na področju bralne pismenosti v Sloveniji. S posameznimi prireditvami se obrača neposredno na bralce in jih nagovarja s prepletom različnih kulturnih in vzgojno-izobraževalnih vsebin.
Vabljeni k ogledu oddaje (NE)PISMENOST IN DRUŽBENA RAZSLOJENOST: https://www.rtvslo.si/rtv365/arhiv/175126816?s=tv
V pogovoru so sodelovale Katarina Klančnik Kocutar, dr. Andreja Erdlen, Emica Antončič, oddajo je vodil dr. Zoran Medved. Omizje je del posveta Pismenost na prepihu 2025 Mariborske knjižnice ter spremljevalni strokovni dogodek festivala Slovenski dnevi knjige v Mariboru. Oddaja je nastala v soorganizaciji Mladinskega kulturnega centra Maribor, RTVSLO – Regionalnega centra Maribor in Mariborske knjižnice.
Pretekli dogodki:
- Pismenost na prepihu 2025 - (Ne)pismenost in družbena razslojenost.
- Pismenost na prepihu 2024 - Med tradicionalno in sodobno pismenostjo.
- #športajmoinberimo 2020-2023, nacionalni medresorski program za spodbujanje branja med mladimi športniki in športnicami 2020-2023. Več o programu in priporočila za branje ...
- ABC bralne pismenosti 2019 - 2023. Strokovni dogodki, s katerimi smo seznanjali javnost z novostmi na področju znanstvenih raziskovanj, strokovno raziskovalnih ugotovitev in dobrih praks. Več o dogodkih in povezave na posnetke predstavitev ...
Sodelovanje Centra:
- v skupini partnerjev Nacionalnega meseca skupnega branja,
- v mreži koordinatorjev KUV (kulturno umetniška vzgoja). Center za spodbujanje bralne pismenosti opravlja nacionalno koordinacijo za bralno kulturo v splošnih knjižnicah znotraj programa kulturno umetniške vzgoje.
Vodja Centra za spodbujanje bralne pismenosti v Mariborski knjižnici: dr. Andreja Erdlen.